Yhdistys

Nuorten Kasvu ry on joensuulainen nuorisoseura, jonka tarkoituksena on kasvatus- ja harrastustoiminnan avulla edistää lasten, nuorten ja aikuisten kokonaisvaltaista kasvua, yhteisöllisyyttä, eri ikäisten yhdessä toimimista, lisätä hyvinvointia sekä aktiiviseen ja vastuulliseen kansalaisuuteen kasvamista. Toiminnan lähtökohtina ovat nuorisoseuraliikkeen arvot - osallisuus, yhdenvertaisuus ja yhteisöllisyys.

Nuorten Kasvu ry järjestää pop up- toimintaa lapsille ja nuorille, tapahtumia koko perheelle sekä Luovat menetelmät -koulutuksia ohjaajille. Myös työpajatoimintaa on tulevaisuudessa luvassa!

Yhdistys tekee tiivistä yhteistyötä ammatti- ja korkeakouluopiskelijoiden kanssa.

Tutustu Nuorten Kasvu ry:n sääntöihin >>

Nuorten Kasvu ry:n johtokunta 2023

Pekka Parviainen
puheenjohtaja

Kirsi Lehto
sihteeri

Kia Kastinen
varajäsen

Henna Liiri Turunen

varapuheenjohtaja
taloudenhoitaja

Arina Kyläkorpi
jäsen

Atso Laurila
jäsen

Sirja Tanskanen
varajäsen

Nuorten Kasvu on Suomen Nuorisoseurat ry:n jäsen

Nuorisoseurat on Suomen merkittävin kulttuurisen nuorisotyön toimija. Suomessa toimii noin 700 paikallista nuorisoseuraa eri puolilla Suomea ja niissä jäseniä noin 40.000. Nuorisoseuratoiminta on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumatonta toimintaa. Nuorisoseurojen arvot ovat osallisuus, yhteisöllisyys, yhdenvertaisuus ja moninaisuus. Kaikki ovat tervetulleita mukaan nuorisoseuraan!

Lue lisää Nuorisoseuroista www.nuorisoseurat.fi